» #tillkost


Detta proppar jag i mig varje dag. Omega3 tabletterna tar jag 3 stycken på morgon och 2 stycken på kvällen, eftersom jag hatar fisk och aldrig äter det. Jag tycker dessa tabletter är sjukt bra, det luktar varken inte fisk när jag rapar eller sväljer ner dom.
Vitamin c brustabletterna tar jag var och varannan dag när jag känner för att fylla på med lite vitaminer.
Tycker det smakar bra men har svårt för att hinka i mig det.

Jag dricker även kaffe, 3-4 koppar varje morgon för att påskynda fettförbränningen. Eftersom jag älskar kaffe på morgonen kan det lätt slinka i några koppar till utöver dom där 4 kopparna.

Men viktigaste tillskottet jag tillför är framförallt mängder med vatten, minst 2 liter varje dag. Jag har alltid varit jätte dålig på att dricka mycket vatten men nu skvättar jag i mig lite då och då och det känns jätte bra, får inte lika nycket huvudvärk som förut och det ger mig mera energi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback