» Flytt

Den första februari flyttar vi. Vi bor nu i en lägenhet med 2 rum och kök och har bott här sen i mars. Vi flyttar till ett mysigt familje vänligt område med radhus. En 3:a med ute plats både framsida och baksida, att bara gå ut och lägga sig på gräsmattan på sommrarna har för mig varit ett självklart val då jag bott hemma hos mamma tills jag var 19 år i en stor fin kåk nära natur. Men när jag bosatte mig med john i en lägenhet med enbart balkong var det inte längre något alternativ. Jag har saknat det så outhärdligt mycket och i sommar får jag äntligen lägga mig på gräsmattan en solig sommar dag. Det kommer komma upp hur mycket bilder på inredning som helst. Vi fick nämligen ett presentkort på ikea av min pappa i julklapp, fick även pengar till en ny soffa! Underbart!!! Här har vi en bild och lite information om området! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback