» Ett enkelt tack

Ett enkelt tack, hur kan det var så svårt att säga? Att vara lite tacksam och lycklig är det många som har svårt för, att bringa lycka i andras liv är tydligen också väldigt svårt.. Just nu låter jag som en sur kärring men jag är själv så himla sur på bittra människor som inte kan tacka för sig, att inte heja eller inte ens le lite åt någon man möter?
Att inte ens tacka sin omgivning för hur dom stöttar en och aldrig vänder dig ryggen när du går där och surar! Ska det vara så svårt? Var lite tacksam och glad åt det vi har, våga säga TACK!
För oavsätt hur gräsligt eller pissigt du mår så finns det alltid någon som mår sämre..
Ta vara på tiden du har på jorden och gör något stort och bra, för vi lever bara en gång och vi har bara en chans.

Därför vill jag nu här med tacka min underbara pojkvän/sambo som alltid finns där för mig när jag behöver!
Tack för att du är du helt enkelt..

Jag brukar alltid säga såhär till J "oavsätt hur lite pengar vi har/får, hur gräsligt vi än bor eller hur mycket nudlar vi får äta så kommer jag alltid älska dig, från månen och tillbaka.. För det enda jag begär är din lycka och din kärlek till mig"

Tack för att jag får älska dig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback